måndag 12 mars 2012

Family living av Lotta Sjöberg


Hör och häpna!
Jag har öppnat en bok!
OCH avslutat den!
Trodde det skulle ta flera år innan det hände igen...
Inte nog med det, jag har till och med börjat på en ny bok!

Nåja, till saken...
För länge sen, när tjejerna var små (okej, mindre..) fick vi ett paket från fina utlandsmamman som bor i norra delen av detta avlånga land. I det paketet fanns, förutom fina presenter till barnen, också en present till mamman, alltså mig.
Hon skrev att det kunde vara en bra bok att läsa för att möjligen få hjälp med att sluta stressa upp sig över att diskberget växer och dammråttorna biter en i hälsenorna :o)

Jag kan lova att igenkänningsfaktorn i dom fina teckningarna i boken är MYCKET hög!
Man ligger liksom och fnissar för sig själv varenda gång man vänder blad.

Rekommenderas till alla mammor som har svårt att hinna med!

4 kommentarer:

  1. Härligt att du har lite egentid. Det behöver även en mamma ;-)

    SvaraRadera
  2. Visst är den rolig!? Jag fick den av min fars särbo. Hon är konstnär och har haft Lotta som elev. En riktigt bra bok att läsa när man inte har så mycket tid.

    SvaraRadera
  3. Jag är så dålig på o gå in o läsa bloggarna men nu är jag här o kikar...

    SvaraRadera