tisdag 7 januari 2014

Äntligen vardag!



Åh, så skönt jag tycker att det är att festerna är över så vi kan återgå till vanliga rutiner igen :) Igår var det ju röd dag också, en dag då La befana (häxan) kommer med godis till alla barn som varit snälla och kol till alla barn som varit dumma. Många barn får en hel del presenter också. Vi struntade helt i det. Våra barn har ju inte kommit upp i den åldern ännu att dom förstår, och dom fick tillräckligt med nya leksaker i julklapp.

Idag ska vi ta en promenad till parfymeributiken och köpa lite shampo och så, annars har vi inget speciellt för oss idag.

5 kommentarer:

  1. Hihi så härligt foto <3
    God fortsättning på 2014 önskar jag/Kram

    SvaraRadera
  2. Ja rutiner är inte dumt! Ska bli skönt att få komma tillbaka till vardagen, det flyter på så smidigt då! Å härligt foto <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det skönt med rutiner . Den traditionen har jag inte hört men hos min farmor och farfar kom alltid Staffan stallerdräng någon dag efter jul och snodde skorna . När man hittade dom så fanns det antingen godis eller kol beroende på om man varit snäll ( jo va alltid godis :) Lite samma

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med rutiner, första dagen för oss tillbaka i vardagen idag. Har gått väldigt bra.

    SvaraRadera
  5. Längtar tills imorgon då vår vardag kommer igång igen med skola och dagmamma och allt vad det nu är. Jag och bönan ska bara sitta lugnt och leka tillsammans i lugn och ro :)

    SvaraRadera