fredag 26 september 2014

Äntligen regn!


Det har regnat flera dagar i streck nu, inte så mycket, men lite grann varje dag, och äntligen, äntligen börjar temperaturen sjunka lite. Bara 19 grader imorse när jag klev upp. Underbart!

Även den här veckan har varit rörig. Det är svårt att få in någon slags rutin när barnen ska skjutsas fram och tillbaka mellan skola och terapi alla dagar utom onsdagar, och när man måste hämta olika tider för att Clara inte orkar vara där hela dagen ännu (mest på grund av värmen, så det blir kanske bättre nästa vecka).

Känns som att jag hinner ännu mindre nu än vad jag gjorde innan dagis började, men det ordnar väl till sig kanske...


3 kommentarer:

  1. Det blir säkert bra när rutinerna väl faller på plats. Men det kan säkert ta lite tid innan ni kommer in i det...

    SvaraRadera
  2. Så skönt att värsta värmen gett med sig!
    Jag förstår att det är kämpigt med flera hämta- och lämna-tillfällen om dagen. Det måste kännas väldigt splittrat.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Klart att du hinner mindre nu. med alla tider att passa hit och dit....Hoppas det lugnar sig snart och att du inte faller ihop....Jag beundrar ditt tålamod ska du veta...

    SvaraRadera