lördag 13 september 2014

Ompysslad


Igår var jag på skönhetssalong. En lyx jag sällan unnar mig fastän det jämfört med Sverige är otroligt billigt... Det blir liksom bara inte av...
Nu hade jag ett presentkort på 30 euro som blev över från min födelsedagspresent som jag fick av den andra tvillingmamman. Det visade sig dock att jag blir tvungen att gå dit igen, för manikyren och pedikyren som jag gjorde igår var redan betalda av henne... Stackars mig ;)

Nåja, nu har jag mjuka, lena och fina händer och fötter i alla fall :)

Idag får vi hembesök av hennes frisör som ska försöka fixa till Claras hår som min vanliga frisör klippte hemskt dåligt när vi var där för några veckor sedan...  Får se om hon lyckas ansa lite på Matilde också, men hon är inte särskilt förtjust i att man rör hennes hår... 



3 kommentarer:

  1. Det är härligt att få skämma bort sig själv lite!
    Ha en skön söndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Ja, det är en lyx man inte unnar sig så ofta. Fast när man har barn så går det ju så mycket pengar ändå, så sånt får liksom vänta. Det känns extra lyxigt när man väl kommer iväg :)

    SvaraRadera
  3. Stackars dig som måste gå dit en gång till;))

    SvaraRadera