lördag 11 oktober 2014

Fullspackad helg


Den har helgen ar helt fullbokad. Idag pa formiddagen kommer en vaninna med sin dotter och halsar pa. Barnen far leka och mammorna far forhoppningsvis fika och prata lite :)

I eftermiddag blir det ett spannande mote som forhoppningsvis kan leda till en massa roligt i framtiden, en fortsattning pa det motet jag hade i onsdags skulle man kunna saga. Ett mote som blev mycket intressant och valdigt trevligt, sa trevligt att jag blev tvungen att avbryta for att det hux flux blev dags att hamta barnen pa dagis :)

Ikvall ska vi pa pizzakvall hemma hos den andra tvillingfamiljen.
Imorgon far Peppe vara hemma med barnen da jag och en annan svenska aker till en hostskordsmarknad/fest i Floresta med tema vildsvin fran Nebrodibergen, det ska verkligen bli spannande, det ar en marknad som jag inte har besokt tidigare.



3 kommentarer:

  1. Oj, det låter som du har mycket roligt på gång. Have fun :)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra och intressant dag på alla vi! Hoppas del två av mötet avlöper lika bra :-)

    SvaraRadera
  3. Nädå...Jag blir inte nyfiken alls;))) Berätta mer nuuuu:

    SvaraRadera