onsdag 1 oktober 2014

Onsdag är en bra dag


Onsdag. Den enda dagen i veckan då tjejernas dagisdag inte blir avbruten, börjar senare eller slutar tidigare för att dom ska på gymnastiken. Känns som rena vilodagen idag :)

Min plan är att åka och lämna dom, åka hem och byta om och gå ut och gå i en timme... Sen en dusch och lite frukost innan jag ger mig i kast med det förfärliga badrummet...

Dom senaste två dagarna har Clara inte haft någon assistent, så egentligen vet jag inte om jag borde lämna henne där om det är så idag också... Det verkar ju gå ganska bra ändå, men det känns inte 100% bra...

Igår började jag kika lite på vad dom ska få i födelsedagspresent, bara 26 dagar kvar ju... Vi bestämde oss för att det blir många mindre paket istället för ett stort, gemensamt. Som det ser ut nu blir det 3 presenter var från oss, varav några är sådana som är lätta att ta med sen när vi ska till Genova några dagar efter födelsedagen.  Apropå det så måste jag boka en hotellnatt där, det hade jag glömt...


2 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer dig ut och njuter av din promenad i dag <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Så skönt med en hel dag för dem utan avbrott. Behövs för kontinuiteten...

    Trevlig promenad!

    SvaraRadera