lördag 26 juli 2008

Första veckan på nya jobbet

Jösses, va tiden flyger när man har roligt! Hela veckan bara försvann! Nu har jag jobbat min första vecka på trivago, och det har gått ganska bra. Massor av saker att lära sig, men det är roligt! Arbetstiderna har visserligen blivit ganska långa, men så är det ju innan man har lärt sig ordentligt, allting tar mycket mer tid ;o) Det är tur att det finns skype så att man kan få hjälp den vägen när man inte förstår hur man ska göra :o)
Igår satte vi dessutom igång en rolig utmaning. Om man blir den förste att skriva en recension om ett av alla de 300 000 hotell som finns på trivago, så får man 1 000 andelar (cirka 9 kr) extra!

Utöver arbete har jag inte hunnit med så mycket annat den här veckan, men nu när jag börjar få lite rutin på saker och ting hoppas jag att det blir ändring på det. Idag är det lördag, och jag tar en paus från datorn ( i alla fall några timmar) för att gå på marknaden med en kompis och sen städa lite... Städa är väl mindre kul, men nån måste ju göra det ;o)

Ha en skön dag!

4 kommentarer:

  1. Låter som att du fått ett härligt och kreativt jobb, önskar dig lycka till med det och hoppas du fortfarande hinner med att fota och blogga lite :D

    SvaraRadera
  2. Tur att det är kul också med nya jobbet.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Spännande... då får man nästan kika in och se om det finns några hotell utan recensioner. : )

    Spännande med jobbet, den nya bloggen etc. Hoppas det fortsätter att vara kul : )

    SvaraRadera
  4. Bra att det är kul. :o)

    SvaraRadera