måndag 21 juli 2008

Tre i Veckan - Färgglatt

1. Vilken är din favoritfärg?
Jag har nog ingen direkt favoritfärg, i alla fall inte bara en, men jag gillar starka, klara och glada färger i största allmänhet.. ;o)

2. Vilken färg har du helst på dina kläder?
Tja, om man tar en titt i garderoben är det mest neutrala färger som vitt, svart och kakigrönt.. Usch va trist det låter! Jag kanske borde shoppa lite?

3. Finns det någon färg du helt enkelt avskyr?
Nej, inte vad jag kan komma på.. Om jag gillar en färg eller inte beror lite på vad det är för något också.. Väggarna i mitt kök är till exempel ljusblå och det tycker jag är fint, men jag skulle aldrig ta på mig en tröja i den färgen...

Vill du veta vad andra bloggare tycker om färger? Titta in på Tre i Veckan

1 kommentar:

  1. Vad trevligt med frågor i färg, att jag inte tänkte på det :)
    Även om du har kläder i neutrala färger så kan du har halsband eller annat i starka färger till!

    Ha en skön vecka, kram

    SvaraRadera