onsdag 10 december 2008

19 veckor och halsbrännan från helvetet....

Då har det gott 19 veckor och 1 dag... För tillfället tycker jag inte att det händer så mycket. Ibland känner man några små, små puffar, så små att man nästan inte ens är säker på att man kände nåt, eller om man nu är säker på att man kände nåt, om det verkligen var bebisen som knuffades...
I helgen råkade jag ut för lite magsjuka, men det har gått över nu tack och lov.
Den senaste veckan har jag haft halsbränna som bara blivit värre och värre, till slut gick det bara inte att stå ut mer, så jag skickade iväg sambon till apoteket och nu känns det myyyckeet bättre.

5 kommentarer:

  1. Usch för halsbränna.. Och så magsjuka.. Bra att det hjälpte med "meducinen".. och att magen är bättre..

    SvaraRadera
  2. Halbränna är VERKLIGEN INTE kul! Tur att medicinen hjälpte! Jag kunde inte dricka apelsinjuice under mina graviditeter trots att jag LÄNGTADE efter lite. Då fick jag halsbränna som bara den!

    SvaraRadera
  3. Sà det lilla livet vill gòra sig hòrd?! Tràkigt med magsjuka, krya pà dig!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Halsbränna är riktigt skit. Jag är gammal i gamet vad gäller sådant. Äter tabletter jämt och har gjort i flera år. Ja, min lustiga mage du vet..
    Jag håller min tumme fortsatt. Nu är det ultraljud igen snart va?

    SvaraRadera
  5. Hej pysen, nu finns det något till dig på min blogg... om du vill...

    SvaraRadera