lördag 6 december 2008

Jultavlor


Två jultavlor som jag gjort i korsstygn.

5 kommentarer:

  1. oj va fina.. va duktig du är. jag har inte sytt korsstygn sen högstadiet tror jag.. ;-)
    jag har inget juligt alls. min ex-sambo har alla mina julsaker.. kanske dags att ta tillbaka. hmm.

    SvaraRadera
  2. Pyssligt Pysen :-)

    SvaraRadera
  3. Vad fina! Jag försöker lite lätt få min sexåring intreserad av att sy. Här har de ju ingen slöjd i skolan så man får försöka lite själv.
    Jag klarar inte av det själv - eller jo, eg tycker jag det är roligt men det tar över mitt liv så jag avstår istället. Jag blir besatt av broderandet och när jag blundar på kvällen ser jag nålen gå upp och ner upp och ner för mni inre syn. Näst intill traumatiskt :)

    Ps. Sorry, att du inte vann i min boktävling :/ Hoppas du inte blir alltför besviken...

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är! Jättefina tavlor:) Jag syr oxå lite då och då. Det är ju så himla avslappnande.Vad betyder förresten Buone Feste? Kraaaam

    SvaraRadera