söndag 15 mars 2009

Arabian Horse Show Del 2

Idag var jag nere och tittade lite på hästarna igen och tog en massa bilder... här är några av dem.



Det här var den vackraste av de alla tyckte jag...

Snacka om att spruta sand omkring sig ;o)





Småttingarna fick vara med idag också

Men trots att jag bytt sida (för att slippa motljuset) så blev det i alla fall bilder bakifrån...
Igår visade de sina konster vända åt andra hållet, och idag bara för att jag bytt sida så gjorde dem det också...

15 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat än att säga att det är otroligt vackra och ståtliga djur =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. wow.. vilka fina foton. inte lätt när djuren hoppar och springer så. det finaste är den när han/hon är i luften. :-)
    vädret ser ju också härligt ut.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Verkligen fart och fläng :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiskt vackra hästar, fina bilder.

    SvaraRadera
  5. Du fick jättefina bilder och den svarta arabhingsten var verkligen vacker.Nu är jag lite avundsjuk på dig..Men jag har ju Oscar här och alla de andra hästarna.De hadde falbellas en hel liten familj innan jag kom hit. en liten hingst ett sto o ett föl. De blev stulna efter det fick de larm och säkerhetsvakter här..

    SvaraRadera
  6. Wow! Du har verkligen lyckats fått en superbra skärpa i bilderna, trots att hästarna rör på sig! Läckert! Hoppas att du har haft en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Var ju flera riktigt bra bilder idag. Den första bilden är grym och så små dom små hästarna var. Det fattade man inte på bilderna från igår. Dags för sängen för min del. Notte vi hörs imorgon
    Ciao Annika

    SvaraRadera
  8. Här var det fart och fläkt! Kul med riktigt fartiga bilder, det känns nästan som om man var där.
    Kram ☺

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder!!

    Vill oxå tipsa dig som redan är med o tävlar hos mig att jag nu startat en ny spännande tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_15.html

    Kika gärna in =)

    SvaraRadera
  10. Den du nämner som den vackraste av alla är ju helt fantastisk! Braaaavoo!

    SvaraRadera
  11. Du, det här var ju hur snygga kort som helst :) Wow, tack för att jag fick följa med, för jag kan riktigt känna farten i bilderna!

    Bra jobbat :)

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Vad duktig du är som fått så fina kort av hästarna.

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder!! Fartiga och med otrolig skärpa! Ett fint reportage!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  14. Vilka fina bilder! Vad bra du lyckats fånga dem.
    Och de där småttingarna. Så söta! :)

    SvaraRadera
  15. Så himla fina hästar! Grymt bra bilder :=)

    SvaraRadera