fredag 22 maj 2009

Tävling!!

Jag har fått den stora äran att lotta ut dessa 3 söta hängen från Pysselgrottan!
Man kan till exempel hänga dem på mobilen eller på väskan.

Green Hope

Blue Love

Angel

Allt du behöver göra för att ha en chans att vinna en av de tre fina berlockerna är att skriva ett inlägg i din blogg där du länkar tillbaka till det här inlägget (alternativt tipsa 3 vänner via email om du inte har någon egen blogg). När du har länkat lämnar du en kommentar här i vilken du också skriver vilken av de du skulle vilja ha om du blir en av de tre lyckliga vinnarna.

Tävlingen pågår fram till och med den 6 juni och är öppen för alla, oavsett var i världen man bor.

Tack till Veronica & Pysselgrottan som sponsrar!

41 kommentarer:

  1. Jag är inte med och tävlar, men jag länkar från mina sidor...

    SvaraRadera
  2. Åh va kul. Självklart skulle jag vilja vara med och tävla. Svårt att välja vilket jag skulle vilja ha- men jag väljer det blåa! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina!

    Vill ha, vill ha, vill ha den blå blue love ;)

    Jag har länkat i vänsterkant på min blogg.

    Ha en bra kväll!
    Kram ingela

    SvaraRadera
  4. Åh, de är ursöta!! VILL vara med!! Det blåa är nog min absoluta favorit!!
    Hoppas ni får en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  5. Hej Pysen. jag länkar till dig och vill vara med och tävla! OM jag vinner skulle jag vilja ha det första eller det andra hänget!!!! Kram!

    SvaraRadera
  6. Vill ha! Har länkat på min blogg.
    Kram T

    SvaraRadera
  7. Kul! Innan den 6 juni har (nog) även jag lyckats länka för att få vara med och vinna ;)

    SvaraRadera
  8. Jag gillar det gröna, så är gärna med och tävlar om det! =)
    Kram

    SvaraRadera
  9. självklart är jag mid skulle vilja vinna "love" har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/hange.html

    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med!!!
    Om jag vinner så skulle jag vilja ha angel, fast egentligen spelar det ingen roll vilken det blir, alla är ju lika snygga.

    En länk har du så klart hos mig:
    http://chiclady.blogg.se/2009/may/-livet-pa-citronodlingen-lottar-ut-3-sota-ha.html

    Kram från Liz i Malmberget :)

    SvaraRadera
  11. hejsan hejsan!

    Jättefina var dem, alla tre, men jag skulle vilja vinna det GRÖNA.Green Hope :)
    För här behövs lite hopp om livet :/

    Har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/may/6-juni-hangen.html

    ha det bäst!

    SvaraRadera
  12. Så fina allihop men jag tror det blir den blå...all you need is love...
    Jag tipsar mina vänner och hoppas...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag har länkat, och hoppas vinna den blå!!

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag har länkat och om lotten skulle gynna, skulle jag vilja ha den blå (fast den gröna är också fin...och den sista... :). Jättevackra smycken! h. Ulla

    SvaraRadera
  15. om jag vinner vill jag ha den blåa. mycket fina! :)

    SvaraRadera
  16. hej. jag har länkat och om ja vinner vill jag ha det blåa eller den lila.

    SvaraRadera
  17. Jag vill absolut vara med. Blue loe var himla fin tycker jag. Men jag gillar även green hope och angel. ♥

    har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavling-hange.html

    SvaraRadera
  18. Jag hade verkligen svårt att välja men variationen på stenarna i Green Hope Berlocken gör att jag fastnade mer för den:)

    Har länkat till din tävling här:
    http://kallgard.blogg.se/2009/may/lank-till-tavling.html

    Kram Helen

    SvaraRadera
  19. Jag vill NATURLIGTVIS vara med och tävla... hur har jag kunnat missa detta enda fram tills nu!??!

    De är verkligen supervackra alla tre, men du vet väl vad de säger - Hoppet är det sista som överger en. Därför skulle jag vilja känna mig hoppfull alltid (med bevis). Och de gröna nyanserna är dessutom så underbart fina.

    Nu länkar jag, tra la laaaaaa...

    Kram

    SvaraRadera
  20. Vill gärna vara med i din tävlig! Har länkat till tävlingen på min sida! Om jag vinner så vill jag gärna ha den först berlocken (grön)Ha en bra kväll/Tweety

    SvaraRadera
  21. åh, jag vill vara med och tävla. Om jag vinner vill jag ha den i mitten, den med "love".
    Länkar här: http://andreahansson.blogg.se/tavling/2009/may/hange.html

    SvaraRadera
  22. Vill gärna vara med och tävla. Jag har ingen blogg, men jag tipsar via mail.
    anette.karlsson@pp.inet.fi

    SvaraRadera
  23. Glömde skriva jag önskar mig den blåa eller den lila.

    SvaraRadera
  24. *funderar på om kommentaren kom fram*

    Jag vill vara med och länkar i min högerspalt.
    Stora kramar Erika

    SvaraRadera
  25. Alla är fina så om jag har turen med mig får det bli en överraskning!

    Har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/may/hange-6-juni.html

    SvaraRadera
  26. Och jag vill ju så klart tävla! Ska ordna ett inlägg i morgon, nu måste jag sova. :)

    Om jag vinner vill jag nog ha lite Blue Love. :)

    SvaraRadera
  27. Äntligen har jag fått tid att länka till dig så jag kan vara med och tävla. Om jag skulle vinna vill jag gärna ha det gröna lilla smycket.

    Kram

    SvaraRadera
  28. Jag visar de underbara hängena på min blogg och hoppas vinna ett av dem som det äkta tävlingsfreak jag är (skrattar) har också länkat dit... kramiz!!

    SvaraRadera
  29. Åh va kul tävling du har gjort,
    så jag vill gärna vara med o tävla, om jag vinner så skulle jag vilja ha "Blue love".
    Har länkat här:
    http://sallyomuffybloggen.blogg.se/2009/may/ska-tavla-hos-livet-pa-citronodlingen.htm
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  30. Jag skulle hemskt gärna vilja ha den med gröna pärlor och hope.
    Har länkat här:http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/june/hange.html

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med och tävla och har länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

    Jag skulle vilja vinna det längst till höger

    SvaraRadera
  32. Hejsan!
    Det var jättefina berlocker och är gärna med och tävlar. Om jag fick välja skulle det nog vara angel-berlocken. Länkar från min blogg
    Kram Monica

    SvaraRadera
  33. Hej!

    Jag vill också vara med och tävla :)

    Om jag vinner vill jag ha Blue Love!

    Länkat har jag gjort i högra sidospalten och jag låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  34. skulle bli jätteglad om jag vann den grön-gula! :) Har länkat i min vänsterspalt

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Jag skulle gärna vinna det blåa hänget =) Men de andra är jättefina oxå!
    Jag har länkat via min blogg.

    SvaraRadera
  36. Jag känner att hoppet är det jag behöver mest i mina svagaste timmar - men krälek och änglar är inte något ajg har för mycket av heller så jag är öppen för alla möjligheter. ;)

    LÄng till mitt inlägg: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9898568

    SvaraRadera
  37. hejsan
    jag tävlar gärna om detta fina hänge vinner jag vill jag helst ha det gröna....så fina
    länkar i min blogg-
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  38. Vill bara be om ursäkt för den usla stavningen i min kommentar - blev nog alldeles till mig och skrev fort men fel... :/

    SvaraRadera
  39. Jag skulle vilja vinna Green Hope och ha den till min favoritväska.

    Länken (http://tjohalia.blogg.se/tavling/2009/june/utkast-du-har.html)

    SvaraRadera
  40. hej!

    så fina de är!! :)
    jag har mailat SEX vänner, men jag kunde inte hitta din mail, och skicka en kopia till dig. men mailat, det har jag!
    Jag skulle helt vilja vinna Blue Love Berlock. Jag behöver lite kärlek i mitt liv! Kanske denna kan bringa lite tur? :)
    OCH pryda min nycklknippa där 3 nycklar hänger helt ensama!

    Kram Lollo

    SvaraRadera