lördag 13 mars 2010

Det ser ut som vår...

... men det känns definitivt inte som vår. Dom senaste dagarna har det varit mörkgrått, det regnar nästan hela tiden och det blåser snålt, så det är inte ett endaste dugg mysigt att vare ute..
När det är sånt väder sitter man mest inne och ugglar, och det blir mer tid framför datorn. Jag känner extra mycket såna dagar att jag blir väldigt trött i ögonen, men det ska snart bli bättre, för om några dagar ska jag hämta ut ett par glasögon som jag ska använda när jag sitter framför datorn och när jag kör bil i mörker. Hoppas på att känna mig lite piggare sen.

Idag är det visst final i melodifestivalen hemma, och många twittrar live medans dom tittar på det, jag får väl antingen kolla via svt play så att jag hänger med vad dom pratar om eller så får jag helt enkelt stänga ner twitter ;o)


4 kommentarer:

  1. Väldigt fina bilder som verkligen ser vårlika ut.
    Ögonen får jobba ordentligt när man tittar på skärmen "hela dagen". Hoppas glasögonen hjälper dig.

    SvaraRadera
  2. Jag har gett upp melodifestivalen för iår... Varje gång vi provat att titta på delfinalerna har det varit helt hopplöst. Men jag kommer troligen ändå göra ett försök ikväll :) Problemet har varit att vi inte kan se direktsändningar utan att det avbyts hela tiden så jag hoppas den ligger kvar på svt så jag kan se den imorgon iaf!
    Trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen ut som vår! Tråkigt att det inte känns så förstås. Men jag som inte behöver känna på blåsten och regnet njuter av dina bilder som just vårbilder!

    Du har något att hämta hos mig!

    Ha en fin fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  4. Ni verkar lite osäkra. Först ser det ut som er knopp sen känns det inte som er så ni får nog fråga grannen. Sätt inte på dej glasögonen hemma för då åker du kanske på att städa.
    Ha det så bra det går.

    SvaraRadera