måndag 26 april 2010

Doctor Fish

Här kommer lite fler fynd från mobiltelefonen ;o)
När vi var på Phuket passade vi på att testa "Doctor Fish". Små, små fiskar som enligt utsago äter upp alla döda hudceller och annat skrafs på fötterna. Ska tydligen vara väldigt bra om man har psoriasis till exempel.
Lite nervöst var det att stoppa ner fötterna i den lilla bassängen, men det kittlades faktiskt inte så mycket som jag trodde att det skulle göra. Till och med Peppe, som är otroligt känslig för kittel stod ut dom 15 minuter som vi hade betalat för :o)

Fötterna kändes väldigt lena och sköna efteråt och alla hårdheter var borta.


5 kommentarer:

  1. Hehe, det där låter lite läskigt, men det vore nog svårt att låta bli att prova ändå. :)

    SvaraRadera
  2. När vi var på Bali så var detta så otroligt dyrt tyckte jag, men jag stod och tittade på andr som gjorde det. Kanske att jag med ska ta och prova det någon gång. Men jag gillar inte kittel under fötterna.

    SvaraRadera
  3. Vero: Du får åka till Thailand istället, det var inte alls dyrt där :o)

    SvaraRadera
  4. Hiiiiih kanske bra jo men hu jag känner ju ända hit hur det killas! ;-)

    SvaraRadera
  5. Är Ok, OM Du ÄR FRISK, och tidigare kunder också var/är det!?! Kan finnas vattenburna bakterier o dyl (Som i övr. jacuzzi & pooler m.m.) - Speciellt OM Du har psoriasis(!) - Öppna sår... Men, har Du PSO (el. andra hud problem) går det "lätt" att köpa EGNA Fiskar att ha hemma! - Kram Ida

    SvaraRadera