torsdag 29 april 2010

Fullt upp i helgen

Ett misslyckat experiment från Riposto häromdagen.. blev ju inte alls som jag hade tänkt mig...

Den här helgen blir det fullt upp. På fredag kväll är vi bjudna på födelsedagsfirande. Inget jag ser jättemycket fram emot, men det blir förmodligen trevligare än vad jag inbillar mig ;o)

På lördag är det Naxos Folk Fest, en maratonkonsert som börjar kl 17.00 (jaja, det står så i programmet i alla fall, men man behöver nog inte stressa dit) och slutar vid midnatt. Ser särskilt fram emot I beddi bland alla dom som ska uppträda. En hel del "nya" namn finns med, som jag inte har sett eller hört tidigare. Både kameran och videokameran får så klart följa med.

På söndag är det nåt bilrace i grannbyn Calatabiano som Peppe gärna vill gå på, och jag hänger säkert med. Man får ju passa på när det händer nåt ;o)

2 kommentarer:

  1. Roligt att det händer saker på Sicilien.
    Försommar har ni ju också.
    Men valborgsmässoeld har ni ingen!!!!?

    SvaraRadera
  2. Fullt upp alltså. Själv har jag inget inbokat.

    SvaraRadera