onsdag 25 augusti 2010

Trött...

Igår morse körde jag Izabelle till flygplatsen och skickade hem henne till Sverige och hennes längtande mamma igen. Jag har inte direkt hunnit känna av att det känns tomt ännu, för jag kom hem lagom till det var dags att fixa lunch och sen gick vi och lade oss att sova eftersom vi båda skulle "jobba" på kvällen.
Peppes chefs dotter skulle ha poolparty och Peppe fick som vanligt stå vid entren med gästlistan och hjälpa till att parkera bilar. Jag stod i kassan och tog betalt för drinkar.
Vi var färdiga strax efter klockan 6 i morse, så idag har det verkligen inte hänt mycket här...
Vi har varit uppe och ätit lunch, och sen mest sovit bort dagen... Känner mig rätt mosig faktiskt... den tiden är förbi då man kunde vara uppe hela natten ostraffat ;o)

3 kommentarer:

  1. Det verkar som mycket gnäll, din pappa är betydligt äldre men skulle stiga upp klockan sju och vara pigg och glad.

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni tagit det lugnt idag! Ni behöver ju inte ens ha dåligt samvete eftersom ni jobbade! :)

    SvaraRadera
  3. Min partykondition är usel...

    SvaraRadera