söndag 5 september 2010

Fototriss - Plastic Fantastic




19 kommentarer:

  1. Härliga färgrika foton! Gillar särskilt glasspinnarna längst ner. Påminde mig om att när jag var liten hade vi någon liknande grej och gjorde isglass i.

    SvaraRadera
  2. Läckra vinklar och färger.

    SvaraRadera
  3. Tänk vad färgglad plast gör sig bra på foto! Jättefin Triss.

    SvaraRadera
  4. Fin färggrann triss! Glaspinnarna är allra tjusigast!

    SvaraRadera
  5. Snygg triss med härliga bilder. Om man nu ska välja en favorit får det nog bli den första. :)
    /Bibbi

    SvaraRadera
  6. Snygga bilder, min favorit är glassbilden.

    SvaraRadera
  7. Mycket läckra plastbilder! Själv föredrar jag den första av dem!

    SvaraRadera
  8. Färgstarka figurer! love it!

    SvaraRadera
  9. Gillar din första bild mest. :)

    SvaraRadera
  10. Den härliga färgen på sista gör att jag gillar den mycket men favoriten blir nog ändå den första pga skärpedjupet och den är så genomtänkt och väl utförd! Härligt!


    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  11. Härliga färger och glassformarna fick mej att bli nostalgisk....såå man har frusit saft i såna när man var liten!!!!!!!Tack för den nostalgitrippen!!!

    SvaraRadera
  12. Tummen upp för trissen = )

    / Lena

    SvaraRadera
  13. Härlig triss. Gillar mest den översta på grund av färgen

    SvaraRadera
  14. Kul, glassformarna väcker minnen och glasslusta :) Snyggt fotat å, rena rama produktfotot!

    Kram & hälsa gubbs!

    SvaraRadera
  15. Haha, sådana där iskubsformar har man haft några stycken genom åren! Glassformarna gillade jag med, vi hade sådana när jag var liten fast inte i så fina färger. Då brydde man sig mer om innehållet dock. :-)

    SvaraRadera
  16. Snygga plastbilder, speciellt den svarta stjärnan i mitten.

    SvaraRadera
  17. Vackra underbara former på dom där formarna - tycker det är rätt kul att man använder plast för att forma andra saker som vatten till is... =) Kul tolkning!

    SvaraRadera