lördag 4 september 2010

Jag älskar dig inte


Jag älskar dig inte är en roman av Christina Stielli

För snart ett år sedan började jag twittra. Genom twitter har jag kommit i kontakt med massor av underbara människor. Mitt flöde är en härlig blandning av matnördar, fotografer, författare, hundägare, pendlare, grisuppfödare, mammor, pappor, arbetslösa, sjukskrivna, chefer, experter och så vidare och så vidare.
En av alla dessa underbara människor är Christina. När vi började prata med varandra höll hon på att skriva en bok. Jag har följt henne i arbetet med den boken. Skrivandet, redigeringen, omredigeringen, känslan när boken gick till tryck. Hur glad hon var när hon höll sin alldeles egna bok i handen för första gången, eller känslan när hon såg att hennes bok fanns att förhandsboka på nätet.
Hennes första signering i förra veckan... Det har varit fantastiskt roligt och nu har jag precis fått veta att jag snart kommer att få ett alldeles eget ex av den boken! Christina hade en utlottning i sin blogg och jag var så klart inte sen att delta ;o)

Christina är en sån varm och härlig människa, som jag tror att jag har mycket gemensamt med. Vi har pratat om massor av andra saker än hennes bok så klart. Både positiva och tråkiga händelser.

Nu ska det bli fantastiskt roligt att få läsa "Jag älskar dig inte"! (länk till adlibris)

3 kommentarer:

  1. Vad spännande! Du får rapportera!!!!

    SvaraRadera
  2. Yey! Tack :) Och likewise Helena. Jag hoppas att jag kan komma NÅGON gång!

    <3

    SvaraRadera