torsdag 28 april 2011

Tekopp

Tema 297 - Tekopp
Bild 118 av 365

5 kommentarer:

  1. Te ska det vara ja. I favoritkoppen...

    SvaraRadera
  2. Aldrig fel med en god kopp te!

    SvaraRadera
  3. Jag har följt din blogg sedan nyår.Jättefina bilder.Jag och min man kommer till Naxos den 10:e maj.Loppis är min passion bl.a.Du skriver om olika arr.Konserter och marknader .Kan du tipsa om något?Era citroner har jag farsinerats över.Vinodlingar är en annan önskan att få besöka.Kan du rekomendera något ställe?
    MVH //eva

    SvaraRadera
  4. Hej Eva,
    loppmarknad hittar man så vitt jag vet bara i Palermo, il mercato dei pulci.
    Den 14 maj är det calata di san filippo i Calatabiano, inte långt från Giardini Naxos, kolla på sidan "om sicilien" så hittar du inlägg om det.
    Här hittar du info om lokala vingårdar http://www.stradadelvinodelletna.it/

    SvaraRadera