torsdag 19 maj 2011

Sugen på Bangkok

Imorse ringde mamma och frågade vad stället hette där vi köpte en bärbar dator när vi var i Bangkok i november... Den har nämligen kraschat och behöver lämnas in på lagning..
Jag såg stället framför mig, vet precis var det ligger men kunde inte för mitt liv komma på vad det heter... Så jag googlade lite och efter en stund hittade jag det...

Det dumma med att googla saker om Bangkok är att man blir så otroligt sugen på att åka dit en sväng, men jag får snällt stanna kvar här på citronodlingen istället...

2 kommentarer:

  1. Vet du vad, jag tror verkligen att du skulle gilla Chiang Mai. De har shoppingcenter och hur härlig och mäktig nattmarknad som helst. Samt att du skulle behöva en heldag med kameran för det finns så mycket kul att fota.

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, egentligen känns det ju onödigt att spendera tid och pengar på att åka tillbaka till samma plats, nu har jag ju varit i BKK 3 gånger. Ska verkligen försöka komma till chiang mai nästa gång vi är i Thailand.

    SvaraRadera