lördag 4 juni 2011

Jag

Tema 115 - Jag
Bild 155 av 365

16 kommentarer:

  1. Åååh! Grattis! Nu hålls tummar!!! Stor kram från Rom-området!

    SvaraRadera
  2. Tihi, jag har väntat på den här bilden :) Fina, fina lilla tjockis :)

    SvaraRadera
  3. Underbart! Som jag sa på Fejjan, här hålls tummar och tår ; )

    SvaraRadera
  4. :D Stort grattis!!!
    -Tez

    SvaraRadera
  5. Underbart!Hoppas allting kommer att gå så bra!
    Vackert foto på en vacker tjej!
    Grattis!

    SvaraRadera
  6. Åhhhh! Vad roligt! Stort grattis!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt, önskar dig all lycka. Har följt din blogg ett tag nu och har väntat på det här... Berätta mer, det blir alltså två?

    SvaraRadera
  8. ja, det är två. Klicka på länken där det står blogg så kommer du dit där jag skriver allt om det.

    SvaraRadera
  9. Tack för det! En blogg jag definitivt kommer att följa!

    SvaraRadera