tisdag 7 augusti 2012

Coola brudar...

Vi testar pappas solbrillor ;o)

Igår kom vi igång med gymnastiken igen. Det har varit mest avbrott dom senaste veckorna tycker jag.. Först låg Clara nästan 2 veckor på sjukhus, sen hann vi med 2 pass och så var det feber och ont i öron och hals först för Clara och sen för Matilde (vilket dom vänligt nog delade med sig av till sin mamma)...

Nu får vi hoppas att det kan få flyta på ett tag. Igår gick det inget vidare. Clara hade inte sovit på eftermiddagen och var så trött, så trött. Vi fick inte följa med in den här gången och vi hörde hennes klagotjut ända ut i väntrummet... Till slut kom dom och hämtade oss ;o)
Just nu har vi totalt 3 fasta tider. Måndagar kl 19.15 för båda tjejerna, torsdag kl 10.15 för Matilde och lördag kl 10.15 för Clara.
Sen ringer dom ju in oss om det blir några luckor i schemat.


3 kommentarer:

  1. Jag tror det blir bättre när det blir rutin och regelbundenhet i besöken. Annars kommer man så lätt ifrån det.

    Tuffa tjejer!

    SvaraRadera
  2. Wow vilka tjejr. Jag kan tänka mig att lilla pappa kmmer att få det svettigt i framtiden,ha ha!
    Jag i min tur blir lite svettig när jag läser hur ni kämpar. Kommer kommer så snabbt ifrån att passa tider.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Wow, va tjejerna har vuxit! O, coola e dom :) Tack för hälsningen hos mig...har ofta tänkt på er under sommaren men inte hunnit komma förbi. Kanske man börjar hinna nu när skolstarten för barnen närmar sig ;)
    -Tez

    SvaraRadera