fredag 17 augusti 2012

Främmande

Personerna på bilden har inget med texten att göra ;o)
Det är våra goda vänner Karin och Ciccino.

Vi får ofta en hel del uppmärksamhet när vi är ute och går med tvillingarna, och det är ju roligt, men jag HATAR när främmande människor lutar sig in i vagnen och gärna petar och pillar lite på mina barn. Än så länge är dom i åldern då all uppmärksamhet är kul, oavsett om dom sett personen eller inte, men snart kommer väl perioden då dom börjar skrika i högan sky när ett okänt ansikte bara dyker upp sådär..
Jag tycker att det är oförskämt och tanklöst... men har också lite svårt att säga ifrån eftersom man inte vill vara otrevlig...
personerna på bilden är inte främmande, det är våra goda vänner Karin och Ciccino och dom får gärna dyka in i vagnen och klappa och gosa så mycket dom vill :o)

Tema 62 Främmande
Bild 230 av 366

Ps. Om du tycker att du sett bilden förut så stämmer det, jag råkade lägga in 2 teman på samma dag, med samma bildnummer, så den här fick flytta fram en bit ;o)

2 kommentarer:

  1. Lite väl närgånget av folk? Hur tänker de då? ... antagligen inte alls ;)

    SvaraRadera
  2. Har hört fler föräldrar klaga på sånt, och jag förstår verkligen inte varför man ska gå fram och peta och pilla på barn man inte känner. Du får säga att de har rabies eller nåt! ;0)

    SvaraRadera