måndag 15 oktober 2012

Veckans planer...



Igår var vi i Catania och shoppade. Jag vet att ALLA säger att dom inte har något att ta på sig, men om jag säger att jag hade TRE kortärmade toppar så kanske ni förstår hur läget var... Nu har jag fyllt på med både kortärmade och långärmade toppar och några gosiga varma tröjor. Byxor hade jag så det räcker (många har ju hängt oanvända rätt så länge pga av graviditeter och så...).
Tjejerna fick en hel del nytt också, mest långarmade tröjor och bodys. Byxor har dom massor av för tillfället.
Den enda som inte fick något alls var pappan. Han har hur mycket kläder som helst, och han sliter liksom inte på dom heller eftersom han går i arbetskläder hela dagarna...
Nåja, det var förra veckan det ;)

Den här veckan blir det att åka till gymnastiken minst 4 gånger. Vanligen åker jag dit 3 gånger, eftersom Peppe brukar ta med Matilde på måndagarna när hon har tid på kvällen. Nu har dom ändrat kvällstiden så det är kl 14.45 istället... Suck och pust... Det blir säkert någon mer gång också, för får dom en lucka så ringer dom.

Idag ska jag göra puré av bondbönor och päron, fast inte ihop. Sen är det då gymnastik för Matilde i eftermiddag.
Imorgon är vi lediga som det ser ut och sen är det gymnastik onsdag, torsdag och lördag. I övrigt har vi faktiskt ingenting alls inplanerat...
Eventuellt blir det någon liten utflykt med några fotokompisar på söndag, vi får se om det är någon som vill hitta på något.


3 kommentarer:

  1. Då var du verkligen i behov av lite nytt!

    SvaraRadera
  2. Kul med lite nytta att välja av i garderoben:) Vilka elitgymnaster det måste bli av tjejerna med så mycket träning;)

    SvaraRadera
  3. Bra att de håller dig sysselsatt! ;0)

    SvaraRadera