söndag 30 december 2012

Fingertoppskänsla


Eget tema 23 Fingertoppskänsla
Bild 365 av 366




2 kommentarer:

  1. Alltid lika fascinerande att se dragspelare. Hur hittar de rätt? Måste, som du skriver, vara fingertoppskänsla :)

    SvaraRadera
  2. Hej

    Först vill jag passa på att önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR

    Sen till mitt ärende som rör gästbloggning.

    Jag har planer på att fortsätta med detta inlägg varje vecka hos mig och undrar om du vill göra mig den tjänsten och vara med på detta nästa år det kan ju bli några inlägg under året beroende på hur många som anmäler sig.

    Min tanke för 2013 är att ni första gången skriver fritt o sen kanske vi kan hitta ett tema för andra gången o sen blir det fritt igen J

    Dessutom tänkte jag byta dag till Lördag eftersom oftast har jag mer tid att lägga ut bloggen då J

    Så det blir som förra året en dag i veckan, ni mailar mig text o bilder o jag lägger ut med länkar till er blog hos mig på lördagar, ska dessutom försöka påminna alla 1 vecka innan J

    Sen vore jag jätte glad om ni kunde hjälpa till o ragga gästbloggare för desto fler det blir desto färre inlägg behöver ni ju skriva hehehe

    Skicka gärna ett svar så jag vet om ni vill va med eftersom första inlägget skall ju ut redan på lördag den 5 januari 2013.

    Ha ett gott slut

    SvaraRadera