måndag 29 april 2013

Ett hjälpande klick

Min vän Helen, som har bloggen Stenströms bloggeria, tävlar om en resa till Danmark med bloggbussen. Hon ligger just nu på 10:e plats men behöver en hel del fler röster för att säkra en plats på den populära bloggbussen, så nu försöker jag hjälpa henne lite genom att be er om ett hjälpande klick. Det tar bara en minut.

Gå in på bloggbussens sida och klicka på den blå fyrkanten till höger om Stenströms bloggeria!

Så här skriver Helen om varför hon vill komma med på den här resan tillsammans med sin dotter Frida:

Drömmen om Danmark

För 2 år sedan fick vi möjligheten att semestra några dagar i Danmark och jag trodde nog inte innan att just den resan skulle ge mina barn en så stark upplevelse . Men det började redan på båten över till Danmark då Stena Linebjöd barnen på en rolig resa över sundet . Vi åt gott och barnen roades glatt av personalen och Nicke Nyfiken innan vi kom över till vårt grannland .

Vårt mål denna gång va Legoland som barnen så länge pratat om och som sedan visade sig va en helt fantastisk upplevelse som barnen än i dag pratar om . Denna resan blev över förväntan men vi upptäckte när vi va där att Danmark har så mycket mer att erbjuda än Legoland

Så nu drömmer vi vidare om att återigen få uppleva båtresan med Stena Line till Danmark och Legoland men även få chans att uppleva dom sakerna som vi missade föra gången .

Bland annat skulle det va roligt att besöka Lalandia med alla deras badattraktioner eller ett besök på Givskud Zoooch träffa alla djuren . Att bara få bo på Scandic och slippa alla måsten som man har hemma vore riktigt trevligt. 

Och att få göra detta med bara ett barn med Bloggbussen är något av en dröm både jag och Frida har . Vi skulle behöva en massa egen tid ihop så därför hoppas jag att vi kan få möjlighet till detta 2013 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar