fredag 26 april 2013

Lite omorganisering...


Jag har bestämt mig för att organisera om mitt bloggande lite. I den här bloggen kommer det i fortsättningen bara att komma inlägg med bilderna till 365-utmaningen, inlägg om Sicilien (jag har iofs påbörjat en ny blogg där jag tänkt samla allt som handlar om Sicilien, men vem vet när jag får tummen ur att göra den klar), bokrecensioner och rent allmänna inlägg.
En viss kategori av inlägg har fått en ny, egen blogg, men av olika skäl vill jag inte skriva ut den adressen här, så vill man fortsätta hänga med där får man helt enkelt maila mig. Adressen hittar ni i menyn till höger.


3 kommentarer:

  1. underbart vacker blombild, härligt m djupblå bakgrund!

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna hänga med i din familjeblogg . Förstod inte riktigt om det är denna du fortsätter med :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag följer gärna med och hör om ditt liv på Sicilien! Har följt dig i flera år även om jag varit lite dålig på att kommentera. Allt gott!

    SvaraRadera