söndag 22 september 2013

Varit flitig

Idag har jag städat hela huset utom köksbänken. Där har Peppe städat, och nu är han jättestolt för att han har hjälpt till jättemycket. Han har ju diskat, satt i diskmaskinen, gjort rent vask och spis OCH passat barnen heeela dagen ;)
Jag har också bäddat och städat en del på övervåningen där min morbror ska bo när han kommer på tisdag. Ska bara torka av golven också så är det klart, men det får bli en annan dag.
Jag har gjort första behandlingen med Swiss Clinic tandblekning också. Man ska ha det på i 30-60 minuter men jag fegade lite första gången och körde en kvart bara. Tycker faktiskt att det redan ser en liten aning bättre ut. Vi får se hur det ser ut om en vecka eller så. Jag hoppas i alla fall att det blir bra :)

Nu har barnen fått middag, är ombytta och nerstoppade i sina sängar. Jag har duschat och nu ska vi äta lite mat sen tänker jag sjunka ner i soffan med min virkning och inte göra ett skit mer. Så det så.





1 kommentar:

  1. Du har verkligen varit flitig så du behöver inte göra något mer förrän någon annan dag. :)

    SvaraRadera