måndag 30 september 2013

Veckans mätning

Idag var det inget lysande resultat av mätningen precis... Upp en halv centimeter... Kan i och för sig ha sin förklaring i bland annat att vi hade stor grillfest här igår med massor av god mat och dryck... Och så glass och kakor på det...
Min morbror är här på besök så vi äter nog lite extra gott över lag just nu också :) Vi myser mest omkring... I lördags var vi i och för sig på marknaden en sväng och igår hade vi som sagt gäster, men annars har vi inte hittat på något särskilt.

Nästa helg ska vi i alla fall åka på en stor skördefest om det är okej väder....

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag heter Agneta och är journalist på väg till Sicilien. Jag har ett par frågor. Har provat mejla, men vet inte om det funkade. Kan du kontakta mig. Tack! agneta@agnetanordinmedia.se
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag heter Agneta och är journalist på väg till Sicilien. Jag har ett par frågor och har mejlat dig (vet inte om det fukade)
    Kan du kontakta mig. agneta@agnetanordinmedia.se
    Tack
    Agneta

    SvaraRadera