söndag 29 december 2013

Jag gör ett nytt försök...

Jag kommer att göra ett nytt försök med fotoutmaningen 365. Jag kommer att göra det helt inofficiellt, utan att anmäla mig. Jag kommer att göra det med väldigt små ambitioner. Bilderna behöver inte vara perfekta, det kommer säkert att bli många bilder med mobilen och säkert också en och annan riktigt dålig...
Jag gör det för att jag vill komma igång med fotograferandet igen. Kameran har legat helt orörd i flera månader och jag saknar den men kommer inte riktigt till skott att ta med den ut på promenad...
Så ja, jag föröker igen, trots att det verkligen gick åt skogen i år...
Eftersom jag inte är med i utmaningen officiellt kan det hända att jag börjar innan den 1 januari... Vi får se...


6 kommentarer:

  1. Så roligt! Förstår att det kan vara besvärligt att ta kameran med ut på promenad, du har ju liksom de där små hjälpredorna med dig för det mesta, och de kanske inte är helt koncentrerade på sina fotoassistentuppgifter. ;-)

    SvaraRadera
  2. Låter festande. Min blogg hae gått åt skogen ett bra tag nu, som du har märkt. Har svårt att fylla på med text, men kanske bilder. Men det får absolut bli mobilfoton, för den andra ligger gömd och glömd. Mobilen är ju alltid med så kanske ska man börja fotografera annat än lillprinsen. Hrm...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testa vet ja. Det värsta som kan hända är att det går åt skogen och det är ju inte hela världen :)

      Radera
    2. Det har du alldeles rätt i, det är inte hela världen :-)

      Radera
  3. Vad roligt att du fortfarande hänger med, även om det inte är officiellt :) Alltid inspirerande att se dina foton!

    SvaraRadera