lördag 6 juni 2015

Ledig eftermiddag


Igår fick jag en eftermiddag/kväll för mig själv. Efter att barnen varit hemma i 5 dagar och mestadels inomhus på grund av blåsten, så var det rätt skönt att sätta sig i bilen och dra iväg.
Jag åkte till ett av köpcentren i Catania för att shoppa lite. Jag och Clara behövde lite nytt inför sommaren, och jag behövde köpa en present till en nyfödd samt leta efter ramar till presenterna till lärarna.
Några ramar hittade jag inte. Jag tror jag var inne i varenda affär i hela centret men icke... Till barnen hittade jag nästan ingenting heller. Köpte fler leggings, varsin topp och varsin hängslekjol... Jag hade tänkt köpa lite sommarklänningar men hittade faktiskt inga jag gillade... På H&M, där jag brukar hitta massor till barnen, hittade jag verkligen ingenting... Allt var fult. Det mesta sådär supermönstrat så att det nästan gör ont i ögonen... ;)

Till mig själv hittade jag faktiskt en del, och även en del till maken, som annars brukar bli utan... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar