tisdag 30 juni 2015

Väntar på telefonsamtal...


Idag väntar jag på att Matildes speciallärare ska ringa. Hon skickade ett meddelande igår kväll och frågade när idag på morgonen hon kunde ringa... Dom har haft möte i skolan och det är något hon vill informera mig om.... Jag hoppas att det är något positivt, men det är väl tveksamt... I så fall hade hon väl kunnat skriva det i meddelandet igår kväll...

Jag har bett svärmor komma förbi en sväng nu på morgonen och sysselsätta barnen så att jag kan få städat lite, sen strax innan lunch har tjejerna logopedi....  


3 kommentarer:

  1. Usch för att gå och vänta när man inte vet vad det är.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Aj då, låter inte helt bra... Egentligen borde väl kanske du varit med på mötet om det är någon genomgripande förändring.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att telefonsamtalet är avklarat nu och att det var ett positivt besked!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera