måndag 9 juni 2008

Nyfikenheten är stillad







8 kommentarer:

  1. Vilken vacker blomma, är det en kaktus?

    SvaraRadera
  2. Vilken mäktig blomma!

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker blomma! Är det någon sorts kaktus?
    Vad fint du har gjort, jag gillar verkligen din nya sida! Vackra bilder också!
    Ha en skön måndag! Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. wow va fin den blev.. ;-)

    SvaraRadera
  5. Det hade man aldrig trott att det skulle bli av den knoppen!?

    SvaraRadera
  6. Wow! Från ful till så fin.

    SvaraRadera
  7. Vilken underbart vacker blomma!

    Är det alltså sådana som är på väg upp ur mina kaktusar men alltid hindras av något, dvs. för mycket eller för lite vatten. Kanske ska jag följa dem mer och vårda dem bättre.

    SvaraRadera
  8. Vilken underbart vacker blomma!

    Är det alltså sådana som är på väg upp ur mina kaktusar men alltid hindras av något, dvs. för mycket eller för lite vatten. Kanske ska jag följa dem mer och vårda dem bättre.

    SvaraRadera