lördag 20 september 2008

Jag har fått ett pris!

Jag har fått ett bloggpris av Härligheter enligt Erika!!

The rules of the award:

1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award
Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Ojoj, det här är inte lätt... Men så här får det bli:
1. Det första guldkortet går till Daisyandme för att det är så himla roligt att solen har börjat skina över henne långt där borta i Alaska efter många motgångar.
2. Det andra kortet går till Redpaint bara för att hon är hon!
3. Det tredje kortet går till Sandbarnet, för att det är spännande att läsa om livet i Andalusien och för att hennes blogg är så intressant och varierande.
4. Det fjärde kortet vill jag ge till Fotografia, för alla härliga bilder som vi bjuds på.
5. Det femte och sista kortet får gå till en man, (de är ju underrepresenterade i bloggvärlden känns det som), nämligen Erik, för att han bjuder på allvar, underfundigheter, goda skratt och trevlig musik i en skön blandning.

Tack så hemskt mycket för priset, Erika, jag blev verkligen jätteglad!

4 kommentarer:

  1. tack så mycket.. självklart får du pris tillbaka.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Man tackar...:-) Det är alltid lika trevligt att få uppskattning. Här lyser solen på oss idag men fortfarande lagom temperatur för en svensk.
    Ha en skön lördagkväll!Än en gång tack!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Det var oväntat! Tack så mycket! Kul att mixen mellan allvar och humor uppskattas. Såg att priset har medföljande regler. Oj, nu har jag både fotottriss och prisutdelning denna söndag.
    Värsta, får nog fundera på vilka jag ska ge priset vidare till ;-) Men stort TACK för denna utmärkelse, jättekul :-)

    SvaraRadera