tisdag 20 januari 2009

Fint besök och tråkigt väder...

Igår kom Annika hit och hälsade på och meningen var att vi skulle ut och fota en massa idag, både här på citronodlingen och lite runt omkring, men vädret inleder inte direkt till några större utsvävningar... Det blev åtminstone en promenad i Taormina eftersom Annika var tvungen att uträtta ett ärende, så lite friskluft fick vi och några få bilder tagna från under paraplyet....
Det är sällan man får uppleva dimma här.....
Vi får hoppas att det blir lite bättre i morgon, just nu blåser och ösregnar det...

8 kommentarer:

  1. Den där bilden skulle kunna vara tagen här i stan, så italiensk i sin dimmiga skönhet.

    SvaraRadera
  2. Kan du pallra dig över hit till din killes dator 3 meter ifrån dig och hjälpa mig med bilderna som jag vill lägga ut här på bloggen? :p :p
    Himla tjusig bild förresten. Kramar

    SvaraRadera
  3. nämen va kul med besök.. och dessutom genom bloggen :-)

    SvaraRadera
  4. Dimma ser så mysigt ut på bild... Konstigt att jag bara upplever det ruggigt när jag tittar ut genom fönstret och ser den tjocka dimman här :/

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Trevligt med bloggbesök! Vad roligt :) Synd att det inte var något vidare väder men jag gillar ditt dimmiga kort!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Hmm, inget minne av det där vita när jag gick på den där gatan... Läcker bild, "dåligt väder" gör sig bra på bild!

    SvaraRadera
  7. Så fint. :o) Verkligen.

    SvaraRadera
  8. Du har något att hämta inne hos mig! Gud vad kul med besök!

    SvaraRadera