lördag 31 januari 2009

Månadsbilden - Januari

Inne hos Camillas foto kan man om man vill delta i månadsbilden. Det går ut på att välja ut en plats som man tar ett foto på varje månad, för att se årstidernas växlingar.
Jag har valt att visa Etna. Bilden är tagen den 18:e januari i år.

Reglerna är som följer:
Ta en bild av samma motiv varje månad.
Lägg upp bilden den sista varje månad.
Visa dina månadsbilder i höger/vänster spalt (om du har någon sådan) så att man kan följa hur årstiderna växlar.

11 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Jag är också med på Månadsbilden och var tvungen att kika in och se vad du har valt för bild.

    Wow, säger jag bara. Vilket motiv! Där ligger man i lä! :)

    Hälsar Anna i Philadelphia

    SvaraRadera
  2. Instämmer med förgående talare, eller enda ord som jag kan säga är wow vilken vy!
    Ska bli jättespännande att följa!

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken vacker vy och vilken vacker bild. Lycka till med månadsbilde nu!

    /Matilda

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Är oxå med, kul att du tittade in hos mig. Och den utsikten går ju inte av för hackor direkt...

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken härlig vy du väljer att visa, det ska bli spännande att följa din vy genom 2009.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild! Blir kul att följa!

    SvaraRadera
  7. Så vackert :-) Kan bli en fin bildserie... Etna är såå vackert, ser ut att vara mycket snö. Ovanligt mycket, eller som vanligt?
    Jag har själv tagit några foton, men vilket ska jag satsa på som månadsfoto, hmmm?! Får återkomma...
    Ha det skönt på "din" Medelhavsö.

    SvaraRadera
  8. Ska bli spännande att följa Etna av alla vyer!!! Wow

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt motiv du har valt. Så vackert och det sticker ut från oss andra/Lis

    SvaraRadera
  10. Verkligen tjusig bild!
    Etna kommer att se fin ut under alla årstider. Det skall bli spännande att se hur snön smälter undan.

    SvaraRadera