tisdag 24 februari 2009

Badrummet

Idag kunde inte Peppe jobba på grund av dåligt väder, så hans gudfar kom hit och hjälpte till lite grann i badrummet.

Här har de börjat på bänken som handfatet ska sitta i, det kommer att bli massor av plats att lägga en massa saker som inte ska vara där på den... ;o)

Fönstret har kommit och blivit satt på plats...

Jag kan bara inte förstå hur ett litet fönster kan kosta så mycket... 190 euro för det där lilla?? Det borde vara bestrött med diamanter eller nåt....

12 kommentarer:

  1. inte ont som inte för något gott med sej.. det måste bli skönt att ha ett så pass stort badrum. kul.. :-)
    och ja, det var dyrt.

    SvaraRadera
  2. Att fönster kan vara så dyrt...
    Bra att det går frammåt. :o)

    SvaraRadera
  3. Så roligt att se det växa, både badrummet och din mage!

    SvaraRadera
  4. Jag köpte fönsterdörrar till två rum för ett par år sedan. Det gick på plus - minus 2000 Euro! Och det regnar fortfarande in, fast nu tar det sig in genom dubbla lister...så regnet får ju jobba lite mer för att kunna göra livet surt mig!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  5. Det var väl inte så dyrt, två tusen för vattrat glas och snyggt fönster...? Fast jag kan inte mycket om fönsterglaspriser... Ser ut att bli snyggt och framåt går det. Hoppas du hinner premiärduscha innan det bär av till BB ;-)

    SvaraRadera
  6. Vad stort det verkar bli ert nya badrum - inte bara bänken till handfatet! Härligt!

    SvaraRadera
  7. hihi, risken finns att det kommer få plats en hel massa prylar :) Vad mysigt med ett sånt stort badrum!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Det finns en liten rolig utmaning till dig hos mig.

    SvaraRadera
  9. Så var jag här igen men jag har en liten grej till dig inne hos mig :)

    Kram och sov gott

    SvaraRadera
  10. Du är utmanad! (bwhahahaha!)
    ;o)

    SvaraRadera
  11. Vad härligt det är med renovering. Vi håller på för fullt på övervåningen nu ju och jag tycker det är kul att fotografera, då kan man sätta sig sen och titta tillbaka på allting som verkligen har blivit gjort.

    Ja, nu är det nära... Lite för nära känns det som samtidigt som jag är så peppad att komma igång och tycker det har tagit alldeles för lång tid. =) Aldrig är man nöjd. Hehe...

    Ha det gott!

    SvaraRadera