onsdag 4 mars 2009

Kyrkogården i Taormina




7 kommentarer:

  1. Det där verkar vara ett riktigt höjdar ställe! Vilka vackra statyer.
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. Så fina. Den på Jesus tycker jag va fin, med blommorna och himlen. Hjärtat på bröstet. :o))

    SvaraRadera
  3. oj va fina statyer som finns hos i närheten av dej..

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder. Lite läskiga... Jag som är så mörkrädd ser ju värsta skräckfilmen framför mig, med förtjusande skräck om jag säger så. Hihi...

    Ha en fin dag! Idag är det min första ordinarie öppna dag i butiken. Inte lika pirrigt som i lördags, men jag längtar tills klockan blir 14 och jag får gå coh öppna.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  5. Vackert och mystiskt!

    Vilka underbara kort, jag älskar svartvita kort och motiven är perfekta!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tredje bilden fastnade jag för. Där fanns någonting magiskt och speciellt.

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder. Det låg en fin kyrkogård i närheten av vårt hus, när vi bodde i Portugal, men jag var för feg för att våga gå in och fotografera. Det ångrar jag nu när jag ser dina bilder!

    SvaraRadera