söndag 26 april 2009

Fototriss - Sten



25 kommentarer:

  1. Fantasttiskt fin triss i sten. Mitten bilden är min favorit. Du har lyckats fånga havet som rör sig, med fin skärpa dessutom :-)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Din sista bild är helt underbar. Otroligt vackert ljus i den. En bild som passar hängandes på väggen. Kramar Annika

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar triss! Det är svårt att väja någon favorit, jag gillar alla tre lika mycket :) Jag längat till havet nu!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Oj vilka underbara bilder! Snyggt!

    SvaraRadera
  5. så fint.. så fint med solen. :-)

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder! Den mittersta känner jag allra mest för och den är min favorit!
    Ha en riktigt skön kväll! Kramis

    SvaraRadera
  7. Fin triss en bild är lugn, men de andra två visar vattnets kraft. Vattnet slipar stenarna allt rundare. /Amanda

    SvaraRadera
  8. jag tycker alla är underbara. Men ettan är nog min favorit.Nästa helg ska jag ut till havet..Det bestämde jag nu när jag såg de här bilderna..kram

    SvaraRadera
  9. Underbart fina stenar. Jag riktigt känner smaken av salta stänk. Åh vad jag längtar till havet nu!

    SvaraRadera
  10. Oj, ska man säga vilken man gillar bäst också? Då säger jag nummer tre, den skulle jag vilja ha i mitt vardagsrum. Mörka kalla vinterkvällar skulle jag titta på den och drömma mig bort...

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara bilder!De får mig att längta till havet.
    Kram ☺

    SvaraRadera
  12. Vackert, livfullt och lockande med sten (och vatten)!

    SvaraRadera
  13. Roligt att du vill delta i Fototrissen igen :-) Härliga stenfoton, gillar det andra lite extra för det levande vattnet som nästan stänker på mig som betraktare ;-) Lustigt, på tredje fotot ser solen ut som vore den en nödraket på väg ner mot havet...

    SvaraRadera
  14. Åh vilka underbara bilder!
    Tyvärr blev det ingen Balder men jag lovar....jag kommer att åka många gånger för dig! Jag köpte Guldpass åt hela familjen!
    Hoppas att ni har haft en fin helg!
    Kramar
    ia

    SvaraRadera
  15. God morgon!
    Jag är oxå avis...fast på mamma & Lasse som åker ner till Sicilien imorgon! Önskar att jag oxå kunde åka...
    Jag är mest förtjust i den sista bilden, var är de tagna?
    Ha en bra dag.
    Kram ia

    SvaraRadera
  16. Bilderna är tagna här i Giardini-Naxos

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Det är jättefina bilder alla tre.

    Visst är vi på Sicilien när helgonet i Calatabiano firas.

    /Ingrid

    SvaraRadera
  18. Vackra trissbilder. De hade även gjort sig fint om temat varit vatten, eller kanske ljus.

    SvaraRadera
  19. wow andra bilden var helt otrolig med vattnet som skvätter....

    SvaraRadera
  20. Fantastiskt vackra bilder på sten och hav! Åh om jag vore i närheten av något sånt...
    Kramar!

    SvaraRadera
  21. Wow, vilka snygga bilder!
    Helt fantastiska.

    Massor av kramar Wojtan

    SvaraRadera