söndag 3 maj 2009

När man verkligen vill ha nåt...


7 kommentarer:

  1. Vad jag verkligen skulle vilja ha är mera tid... vart får man det ifrån mån tro....

    Önskar dig en fin dag. Själv så tycker jag det är underbart idag. Trädgården får väta genom regnet som pågått hela natten, så nu kommer det riktigt att knaka utav tillväxt i naturen. Underbart.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Tur att hon lyckades komma ut igen!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  3. Wow...kan inte fatta att den där killen helt lugnt börjar putsa dörren istållet för att hjälpa till!!!

    SvaraRadera
  4. Eftersom din pappa är realist så ser jag ju att det är arrangerat. Vem är så på hugget att man hela tiden står och filmar en automat utifall det skulle hända nått kul. Men det var ju roligt ändå.

    SvaraRadera
  5. helt otroligt. jag hade fått värsta paniken.

    SvaraRadera
  6. Hm, det där är något som vår snart-3-åring skulle kunna göra!

    Vill passa på och tacka för alla gulliga kommentarer hos mig - jag blir lika glad varje gång.

    Hoppas att dagen varit lugn och förhållandevis bra.
    kram

    SvaraRadera
  7. Jag är mest besviken på att hon inte fick med sig något ut efter allt det där. Mammans frustration är "rolig" mä. Vilken vild unge.


    Anonym: Jag tror inte någon stått och filmat. Det ser ut som det är från en "security camera".
    :o)

    SvaraRadera