onsdag 2 februari 2011

För ett år sedan....

För ett år sedan befann vi oss i Thailand... tänk så skönt det hade varit om vi var där just nu också...

En söt liten flicka som är lite sur för att hon inte fick en ny dricka istället för den hon råkade spilla ut... ;o)

En sjöstjärna på stranden

En trött skolpojke vilar sig på marknaden där hans föräldrar arbetar

Varannan vecka får jag jag ett mail med bilder som jag laddade upp på flickr för ett år sedan.
En ganska rolig grej tycker jag, för man glömmer fort!
Tjänsten heter PhotoJojo time capsule.

4 kommentarer:

  1. Hej Helena
    Jag ser det börjar bli vår hos er.Om du har en när bild på olivblommor ungefär så som på de vackre mandelblommorna så skulle jag bli tacksam.Jag behöver måla en kvist i förgrunden av en bild, jag vet ungefär så som de ser ut små och vita med ett inslag av gult, men jag har bare målat kvistar med oliver på.
    Kan tyvärr inte betala dig för en bild men jag kan skicka lite kort till dig.
    kram

    SvaraRadera
  2. Wenche: Tyvärr har jag inga bilder på olivblom... Dom är väldigt, väldigt små och ganska svåra att fotografera...

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk vad härligt att vara i Thailand.

    SvaraRadera
  4. Min första tanke var: Hur kan du längta till Thailand när du har det så fint där du bor. Fast egentligen vet jag ju inte om du har det fint, jag har ju bara sett de bilder du har presenterat för oss... Och ibland kan man behöva komma bort till något annat. Kul tjänst med att de skickar lite bilder för att du inte ska glömma... Kram Kim

    SvaraRadera