torsdag 19 februari 2009

Jag...

Jag har blivit utmanad av Daisy & Me, det gäller att svara på dem här frågorna om en själv och sedan skicka vidare till några andra som man är nyfiken på :o)




Jag är alldeles för naiv...

Jag gillar våren när solen skiner, allt börjar blomma och temperaturen är precis lagom

Jag äter det mesta men inte inälvsmat och bruna bönor

Jag säger ja till sånt som är roligt, men också till saker som jag egentligen ville säga nej till....

Jag ger mig sällan in i konflikter som redan från början verkar helt meninslösa...

Jag är duktig på att skjuta upp saker... ska bara liksom....

Jag stör mig på människor som tror att de är bättre än andra

Jag läser mestadels romaner och verklighetsbaserade historier, men även en och annan faktabok.. Just nu "Påvarna - 2000 år av makt och helighet".

Jag är vackrast haha :o) När jag sover?

Jag skrattar när jag är glad ;o)

Jag är en typisk Alfons Åberg

Jag har aldrig hoppat bungyjump, och nu vågar jag nog inte längre...

Jag är lycklig för det mesta, men allra lyckligast när jag får resa.

Jag trivs inte när det är kallt inomhus.

Jag är dålig på alldeles för mycket

Jag är rädd för lösa hundar utan ägare i sikte

Jag älskar att lyssna på musik på hög volym och sjunga med i bilen. Naturligtvis med alla fönster ordentligt stängda!

Jag uppskattar när någon säger ett snällt ord, när ett handskrivet vykort eller brev dyker upp i den RIKTIGA brevlådan, någon annan lagar middagen och en massa andra småsaker.

Jag tror på "sköt dig själv och skit i andra", men inte så att man ska strunta i andra människor, men att alla har rätt att tro och tycka vad de vill, det har ingen annan med att göra...

12 kommentarer:

  1. Jag förstår att du njuter av att "hämnas" lite på mig ;)

    Klart jag ska anta utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Kul utmaning, ska se till att försöka göra den så fort som möjligt! Tack så mycket :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Rolig utmaning. Intressant att läsa.

    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Om jag inte minns fel, så har du själv framkallat den bilden när du gick på dagis.

    SvaraRadera
  5. SPÄNNANDE! men det får nog vämnta tills i helgen. Dunderförkyld och har sällskap. Men snart så...

    SvaraRadera
  6. Ska försöka få till det i helgen.
    Kram ☺

    SvaraRadera
  7. man lär sej mycket om andra i denna utmaningen.. :-))

    SvaraRadera
  8. Se där ja! ;o)
    Vi är båda konflikträdda när det verkar lönlöst med andra ord. ;o) Livserfarenhet? hehe

    SvaraRadera
  9. Hängslena är förresten väldigt häftiga.

    SvaraRadera
  10. Hej !!!
    Kul...!!!!!!
    tar den i morgon !!!!!
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  11. jag ska göra utmaningen. fast det är roligast att läsa andras..kram

    SvaraRadera
  12. Den här utmaningen snor jag även fast jag inte blivit utmanad....(;-)

    SvaraRadera