torsdag 19 februari 2009

Karnevalen i Acireale 2009









8 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Carnevaler kan tydligen vara väldigt olika. Carnevalen på Tenerife var mer i Rio stil mer bar hud så att säga och samba. Venedig är mer historia och elegans. Det du visar verkar vara en tredje rolig variant med humor och elegans..Jag går gärna på allihop om jag han med..kram

    SvaraRadera
  2. Wow, vilka snygga vagnar. Vilket arbete. En sådan snygg karneval skulle jag vilja se :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder Helena. Dom blev ju riktigt bra. Hoppas ni hade trevligt.
    Kramar Annika

    SvaraRadera
  4. Snygga bilder :) Vad kul att du kom iväg på karnevalen! Hade du roligt?!

    Kram

    SvaraRadera
  5. vilka fantastiska bilder. häftig karneval det där..

    SvaraRadera
  6. Härligt att ni kom i väg. :o)
    Ja, å snygga bilder!
    Har de karneval varje år?

    SvaraRadera
  7. Ser livligt och festligt ut. Spännande bilder!

    SvaraRadera
  8. Nu insåg att jag redan kommenterat på ditt inlägg i min iver. Blir tre kommentarer av mig på denna post för denna gång. hehehe ;oP jag gillar din blogg med andra ord.

    SvaraRadera