tisdag 28 april 2009

Ibland har man lite tur...

Jag hade precis börjat torka av köksbänken och skulle damma av hela köket när svägerskan kom förbi och ville ha hjälp med en sak på datorn...
-Fixa datorn så fixar jag det du höll på med sa hon och vips så var hela köket (förutom golvet) blänkande rent!!
... och inte var det nåt svårt som behövde fixas på datorn heller... :o)

Ps. Nu har jag tillgång till badrummet igen, men det blev ingen shoppingtur.. det får bli en annan dag... Om inte dörren går i baklås igen vill säga...

11 kommentarer:

  1. Ja, det var då tur.. eller så va det så att du förtjänade det ;)

    SvaraRadera
  2. Perfekt..! Bra deal där. :-)

    SvaraRadera
  3. ibland ska allt falla på plats... och ha lite tur också! kram kram

    SvaraRadera
  4. Vilket bra byte. :)

    Håller tummarna för att dörren inte låser sig i igen och att det fina vädret håller i sig.

    SvaraRadera
  5. De där italienskorna de kan städa de..Jag har gett upp att ens komma i närheten av att ha lika perfekt skinande som de har.kram

    SvaraRadera
  6. Jag tror du fixade till så dörren gick i baklås för att du skulle slippa åka på shoppingtur... du har ju redan handlat på dig en massa. *flin*

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. haha det där var väl en bra deal.... så skulle jag vilja ha det , /men då Måste det vara ett enkelt datafel annars så fixar jag inte det hihihihi kramizzz Anna

    SvaraRadera
  8. Vilket bra byte ni gjorde :) Kram

    SvaraRadera
  9. Lyxigt med städhjälp!;-)
    Vilken himla fin mosaik ni har i köket!

    SvaraRadera
  10. Där hade du verkligen tur, vilken byteshandel :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  11. Så härligt att få hjälp med städningen (trevligt kök du har!!). Byteshandel kan verkligen fungera bra för båda parterna. /Ingrid

    SvaraRadera