onsdag 29 april 2009

Ordlös Onsdag - Stilla

Fler ordlösa bilder hittar man här

15 kommentarer:

  1. Vi var på fisketur i Thailand... Båtföraren blev trött på att vänta och lade sig på taket för att sova en stund...

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken härlig bild. Helt stilla!

    SvaraRadera
  3. Underbar bild, visar hur man tager vad man haver ...

    SvaraRadera
  4. Underbar bild :) Stilla och rogivande!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Haha, vilken rolig bild och vilken rolig båtförare! :)
    Kul tolkning.

    SvaraRadera
  6. Det var det första jag tänkte på innan jag läste din text. Att det är någon som sover. Ett kul foto över stillhet. /Amanda

    SvaraRadera
  7. hahaha hihi jätte kul bild.... du lyckats då alltid hitta tillfällena ...

    SvaraRadera
  8. En härlig bild och en jättebra tolkning.

    SvaraRadera
  9. Hej !!!!!!
    Underbar bild.....säger mer än tusen ord.....

    Jag har haft lite att stå i, i morgon provjobbar jag i en inredningsaffär..........får se hur det går.....
    Lägger till dig på nya bloggen, så fort jag hinner.....
    Tänker på dig....
    Kram,
    monoica

    SvaraRadera
  10. Härligt avslappnad!

    SvaraRadera
  11. Hade ju inte sett din blogg förut så jag läste lite till. Jag känner sån sorg för er skull. Skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  12. Skön bild på fötterna. Verkar ha varit en cool båtförare. Var det stilla även med fisket?

    SvaraRadera
  13. Erik: Ja, alldeles FÖR stilla.. den enda som fick en fisk var mamma, men den var liten och verkade halvdöd...

    SvaraRadera
  14. Haha Härligt kort! Det gillade jag. P's fötter?

    SvaraRadera