måndag 30 juni 2008

Tre i Veckan - Sport

1. Vilken sport tycker du bäst om att se på?
Jag är inte särskilt sportintresserad, men det är ju kul att titta på stora finaler när Sverige är med... När jag bodde i Sverige kollade jag på hockey ibland.

2. Vilken sport tycker du är roligast att själv utföra?
Ingen! Jag är lat, latare, latast!! Ibland får jag ett ryck och skriver in mig på Friskis eller liknande, är jätteduktig i några veckor och går sen aldrig mer dit ;o)

3. Vilken sport finner du mest tråkig?
Måste man välja EN? Det finns ju massor... Konståkning, golf, Formel 1 och MotoGP (de två sistnämnda är sambons favoriter.. men vad är det för kul med att titta på nåt som bara åker runt, runt, runt???)

Fler som svarat på veckans tre frågor hittar ni på Marias Mix

5 kommentarer:

  1. *skrattar* Jag håller med dig om så mycket i det här inlägget :D (pst.. välkommen in även till http://nattfrostonorrsken.blogspot.com där det blir mer text än bilder...)

    SvaraRadera
  2. Det låter som mina svar nästan :) Här är en till som inte är så sportig av sig men som får ett ryck ibland.
    Ha en bre vecka.

    SvaraRadera
  3. Du, vi är lika när det gäller idrott :)

    Ha en skön vecka, kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Men gumman då! Fast jag är inte mycket bättre själv kan jag erkänna. :)

    SvaraRadera
  5. ja, runt runt runt är inget kul..

    SvaraRadera