tisdag 27 januari 2009

26 veckor

26 veckor avklarade - 14 veckor kvar

Undrar hur stor man kommer att bli egentligen?? :o) Vissa rörelser, som att ta på sig strumpor utan att sätta sig ner eller att knyta skorna, börjar onekligen bli lite svåra att utföra...
På fredag ska vi till gynekologen igen, det blir ganska många kontroller, men på ett sätt känns det skönt att få det bekräftat att allt är som det ska också.... Nu när bebisen rör sig mycket är man så klart mycket mindre orolig, det var annorlunda innan man började känna av att det rörde på sig därinne...

5 kommentarer:

  1. jag fattar inte hur snabbt det har gått. kommer fortfarande ihåg dagen du berättade om det. att du nu är så stor och har snart bara 3 månader kvar.. helt otroligt.. :-)

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Vågar jag berätta om en kompis till mig som har 2 mån kvar och är GIGANTISK. Hahaha... den klär dig, magen, men kan nog ställa till med en del praktiska problem. Snart kommer dock våren och då behöver du inga skosnören knyta ; )

    SvaraRadera
  3. Jag håller med RedPaint; det har gått jätte snabbt. Speciellt här i slutet.
    Jag diggar tröjan förresten.

    SvaraRadera
  4. Vad spännande! Det måste vara en underlig känsla att ha någon som sparkar och bökar inuti ens mage :)

    Och som du skrev inne hos mig så kommer svärmor säkert på mer besök om ett litet tag :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, man känner ju så, hur stor ska jag bli egentligen.... Jag kan säga att du kommer att bli betydligt större. Men den är så fin din mage! Trevlig helg på er!

    SvaraRadera