fredag 30 januari 2009

Månadens höjdpunkt??

Idag har jag varit i Catania nästan hela dagen med Carla och gått i affärer. Det blev lunch på McDonalds... Det var nog första gången på typ 2 år som jag åt på McDonalds (det finns ingen här i närheten, så man har inte precis vägarna förbi...). Det måste väl räknas som en ordentlig höjdpunkt i en tråkig hemmafrus liv, eller hur? ;o)
(Jag åt visserligen på Burger King för ett år sen, i Ao Nang.. men ändå...)



Om ni vill veta vad vi kikade på, eller om ni vill se hur bebisen ser ut, kolla in
Livet på citronodlingen - Nio månader

5 kommentarer:

  1. åhh.. ja det var allt sen ett tag sen för mej också men det är utav andra anledningar.. inte för att det inte finns några McD i närheten dock.. fast det är ju gott.. :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, du äter sannerligen inte sån snabbmat speciellt ofta - jag skulle behöva anamma det jag med........ ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så klart att du får va med, välkommen!
    Jag länkar till dig så kan du lägga upp din första bild för januari idag.
    Regler:
    Ta en bild av samma motiv varje månad.
    Lägg upp bilden den sista varje månad.
    Visa dina månadsbilder i höger/vänster spalt (om du har någon sådan) så att man kan följa hur årstiderna växlar.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Månadens höjdpunkt...?jo kankse det,,,men gott är det emellanåt

    SvaraRadera
  5. Ser gott ut. :o) Jag har ätit på McDonalds på flera ställen på vår planet och det är underligt att det alltid smakar samma. Det enda är att pommes fritsen i USA smakar lite äckligt för de luktar ko-dynga.

    SvaraRadera